Sajtos-tejszínes pipicici



Hétvégén nagy vendégeskedés volt nálunk, és sok emberre kellett viszonylag könnyen elkészíthetőt gyártanom, anyukám ajánlotta ezt a receptet. Bevált, olyannyira, hogy fotó sincs, még azelőtt elfogyott.

Filézett csirkemellet vettem négyet. Vékony, de nem hajszál, szeletekre felvágtam, pici lisztbe forgattam, aztán felvert tojásba, majd reszelt sajtba, aminek fele füstölt, fele trappista volt (anyukámnál csak trappos volt és az épp fele ennyire volt finom). A sajt szépen ráragadt, és így lefektettem őket egymásra egy jénai tálba (lehet rómaiba is), majd bőségesen nyakonöntöttem egy fél liter tejszínnel, rászórtam a maradék sajtot a tetejére, friss borsot tekertem rá és szerecsendiót reszeltem, aztán kb 20-25 percig sütöttem, 200 fokon. Omlós, porhanyós, isteni lett!

Köretnek rizibizi és petrezselymes burgonya volt hozzá, ebből sem maradt :)

1 megjegyzés:

Macsek írta...

Ilyet én is szoktam és nagyon nyammmm :))

Megjegyzés küldése