relax drink - merény a seggméret ellen



Nagyon kellemes, nyugtató ital, de fogyókúra esetén nem ajánlanám, annak dacára, hogy cukor pl. egyáltalán nincs benne.

köll:

1dl tej
fél dl tejszín
egy kövér evőkanál főzős kakaó, jó minőségű!
egy tojássárgája
5 kocka fekete csoki (itt 70%-os Lindt, de lehet tejcsokiból is, bár az nekem brrrrr...)
lehelletnyi chilipaprika por, vagy cayenne bors

egy láboskában a kakaóport, a tojássárgát, a tejszínt és 2 ek. tejet csomómentesre, simára keverjük. Beletesszük az összetört csokit és elkezdjük folyamatos kevergetés mellett melegíteni, kis lángon. Mikor a csoki teljesen elolvadt, beleöntjük a többi tejet és a sóhajtásnyi fűszert, egyet rottyantunk rajta,de forralni nem kell. Rögtön átöntjük egy bögrébe. az eredmény egy sűrű, finom, módjával kesernyés, pikánsan csípős(nek tűnő) remek ital. Kifejezetten idegnyugtatós relaxációkhoz való plusz kényeztetés.
Opcionálisan vaníliát, vagy fahéjjat, esetleg plusz cukrot is tehetnek bele az édesszájúak, de a valódi finom ízt a kakaó és a chili harmóniája adja.....

4 megjegyzés:

vera írta...

nyammmmmmm

votiv írta...

még sosem próbáltam a kakaót chilivel, félek, hogy csípne - ilyen nyámnyila vagyok :(

vera írta...

Votiv, én uuuuuuuuuuuutálom a csipőset, de a chilis csoki nem az: 70%-os csokiból a lindt-nek van chilise, szerintem próbáld meg, csak pikánssá teszi.

votiv írta...

a chilis milkát kóstoltam, és nagyon nem volt jó... biztos innen a rossz élmény

Megjegyzés küldése