extrém ételeim



Mivel mostanában pang a blog, gondoltam bátor leszek és írok az extrém étkeimről. Ezeket nem ajánlom senkinek kipróbálásra, mert nem olyanok. Ami olyan és étel lett belőle közfogyasztásra, az amúgy is receptbe kerül. A háttere a dolgoknak az hogy nem szeretek ételt kidobni, így a sok apró maradékból próbálok összehozni szigorúan magamnak valami ehetőt. Mivel szeretem a ....ööööö...mondjuk így:pikáns ízhatásokat, nem szörnyedek el, ha egymáshoz látszólag kevéssé illő ételek házasításából készült hibrideket kell kipróbálnom, alkalmasak-e a fogyasztásra. Íme egy töredéknyi felsorolás azokról, amelyek nekem bejöttek és csak én eszem olykor:

- spenót rizzsel
-spenót zabpehellyel sűrítve
- spenót reszelt sajttal sűrítve
- felvágottfélék citrommal
- tejföl, főzős kakaóporral kikeverve( még Füles sem hajlandó enni belőle, pedig csoki fan!)
- Zabpehely, belefőzve bármely zöldség és/vagy felvágott és/vagy sajt. Ahogy adódik.
-krumpli(püré) paradicsommal; sajttal;joghurttal;olivabogyóval; paprikával.
- lencsefőzelék, kenyérre kenve szendvicsnek. Ha nagyon híg, akkor előbb összeturmixolom, esetleg kevés keményítővel befőzöm.
-lencsefőzelék sajttal.
-rizs, bármivel összefőzve
-maradék csirkeszárny leves, a hús kicsontozva és belefőzve rizs,vagy zabpehely.
- reszelt sárgarépa,mazsolával
-barna rizs, mzsolával, almával
- ugyanez, plusz főttcsirke


na, hirtelen ezek jutottak eszembe.......

7 megjegyzés:

vera írta...

ez neked extrém? :))))))) azt hittem, hogy majd valami cukrozott cinkeszem, vagy giliszta narancslekvárral lesz :)

Borisz írta...

nekem gyermekkorom extrém rémálma volt a csokis "mackósajt", a mai napig nem tudom elképzelni, hogy létezett olyan ember, aki azt megette. De Macs tejfölös kakaópora óta már nem csodálkozom semmin. :)
én gondolkoztam, hogy van-e vmi extrém kajám, de nincs, viszont vannak furcsa evési szokásaim. :)
Régen volt a Kajla szelet (nugátos-citromos csoki). Na, azt én utáltam, kivéve, ha előtte órákra a mélyhűtőbe raktam. Mert utána mindig sikerült az egész táblát bevágnom. Imádtam/imádom, ahogy ropog a csoki, ennek pedig így ehető lett az íze. Szobahőmérsékleten ehetetlen volt. :)
én annyira nem vagyok extrém, hogy attól is kiver a víz, ha vki megcukrozza a paradicsomlevest! Meg,ha vki kapros-túrós rétest eszik.
Ja, van egy furi étel, amit megeszek: a mogyoróvajas-lekváros szendvics. Na, az extrém, de finom. :)

eccehomofaber írta...

Macs - ezeket az étkeket én mindennap eszem - mifelénk egészséges étel néven futnak ( na jó, kakaós tejföl az nem szerepel a menün, de néha megenném, ha nagyon nyámnyaehetnékem van :-D)

Zsanci - magam is megdöbbentőenk tartom, nem is emlékleztem már rá, de én szerettem a csokis mackósajtot :-OOOOOOOO

Apukám a kolbász baracklekvárral társítását kedvelte gyerekkorában. Tulajdonképp megértem :-D

Nálunk a savanyúság bármilyen ételhez hozzákeverve szerepel, mint másnak extrém kategória (tehát levesbe is teszünk)

votiv írta...

ZSanci, és a sushi? :) bár amit itt mi Mo-n eszünk, az már tényleg nem annyira extrém, de tudok pár embert, aki ettől még nem enné meg :P

én vonzódom mindenféle furi tengeri herkentyűhöz, de nagyon ritkán jutok ilyenhez (max fagyasztotthoz)

káposztástészta és túróstészta cukorral? elég durva? :)))

Borisz írta...

sushi és bármilyen tengeri herk számomra nem extrém. Főleg, hogy még a fiam is kétpofára eszi. Egyedül a polipot nem ette meg.
káp tészta cukorral, nnnna az extrém!!!! :):):)

Macsek írta...

Na ennyire még én sem vagyok extrém, hogy képes legyek megenni a cukrozott (brrrrrrr) káposztás, avagy túrós tésztát...

vera írta...

K. ezek szerint egy extrém állat, mert ő mind a káposztás, mind a túrós tésztát cukrozza.

Megjegyzés küldése