Zöldségfasírt unatkozó vegáknak



Néhány hete épp a Govinda előtt száguldottam el, és végül megálltam egy percre (pont annyira, hogy kinőhessen az aszfaltból egy szemfüles parkolóőr), hogy ötletet merítsek valami kis újdonsághoz, mert az utóbbi egy év húsmentes lét alatt lassan kifogytam a vega finomságok ötletéből (kéretik rám gondolni, ha van ilyenetek;)). Néhány apró harapnivalót vettem, a legfinomabbat már le is utánoztam, íme.



Megpároltam egy kis karfiolt, répát, brokkolit, póréhagymát (de lehet még bármilyen zöldséget, pl. zellert, burgonyát, cukkinit stbstb), lecsöpögtettem, ízesítettem pici sóval, frissen darált borssal, szerecsendióval, sok fokhagymával, egy csokor friss petrezselyemmel, kevertem hozzá egy kis szezámmagot és lenmagot (ez már tényleg fakultatív, csak öntöttem bele, ami a kezem ügyében volt), és kukoricalisztbe (kiváló prézli-helyettesítő) forgatva kisütöttem olivaolajban.

Emitt látszik az alkotófolyamat is, melyből nagy tanulság, hogy a répát vagy apróbbra kell vágni, vagy le kell reszelni legközelebb :P de ez az ízélményen mit sem változtatott! :D Paradicsomos káposztával ettük, de bármilyen főzelékhez és önmagában is kellemes, olyannyira, hogy Istók mindjárt öt darabot is felfalt. Talán ebben szerepet játszott a zöldségek /ld. brokkoli/ felismerhetetensége is...


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése